Bestilling, Frakt og levering

 Bestilling

Bestilling av sykkel gjøres enten gjennom nettbutikken eller ved å sende mail til info@probike.no.

Ved bestilling ber vi deg oppgi:

– Modell

– Utstyrskit

– Størrelse (ramme og lengde på stem)

– Farge (ramme og ev. linker)

– Eventuelle oppgraderinger

 

Vi er behjelpelige med å svare på spørsmål og gir gjerne tips og råd i valget av sykkel, send oss mail på info@probike.no

Generell info om frakt og levering

Varer som er på lager sendes vanligvis samme eller neste dag. Varer som ikke er på lager bestilles inn så snart som mulig. Har Ibis varen på lager vil leveringstiden vanligvis være rundt 2-3 uker fra bestilling til vi leverer varen. Skulle leveringstiden avvike vesentlig fra dette, informerer vi kjøper om forventet leveringstid. 

Vi benytter Posten/Bring til frakt og levering. Utlevering av varer i Oslo området kan avtales på forhånd.
Fri frakt over NOK 6000 til privatpersoner med Norsk adresse (unntatt Svalbard og Jan Mayen). 
Vi tilbyr følgende alternativer for frakt/levering:

POSTEN/BRING: KLIMANØYTRAL SERVICEPAKKE

Mottaker varsles om ankommet pakke via sms og /eller e-post eller hentemelding i postkassen. Pakken hentes på nærmeste Postkontor/Post i Butikk. 

Sporing
Du kan spore pakken ved hjelp av sendingsnummeret eller kollinummer

Fraktkostnad

Fraktkostnaden for varer under NOK 6000 beregnes fraktprisen iht. Postens satser.
Fraktkostnaden for å få pakken sendt til Svalbard og Jan Mayen er iht. Postens satser. Vi gjør oppmerksom på at vi her tar forbehold om å benytte andre fraktalternativer enn Posten/Bring Service pakke.
Probike tar forbehold om fortløpende endringer i priser og betingelser knyttet til frakt og levering.
 
Dersom du har spørsmål rundt frakt og levering, kontakt oss på: info@probike.no
Bring og Posten logo